netto brutto

POMOC TECHNICZNA

Skorzystaj z systemu zgłaszania problemu technicznego VASUP.PL .Utwórz w naszym systemie zapytanie dotyczące zagadnienia.

Wybierz typ zgłoszenia
KONSULTACJA TECHNICZNA

ZDALNA POMOC

Pobierz i zainstaluj narzędzie do obsługi zdalnego pulpitu. Następnie zgłoś problem techniczny.  

Pomożemy Ci  zoptymalizować Twojego ustawienia systemu. 

SERWIS TECHNICZNY

Niezależnie czy urządzenie jest na gwarancji czy też nie. Jeśli coś przestało działać, zgłoś pomoc techniczną. Poszukamy rozwiązania.

Wybierz typ zgłoszenia
KONSULTACJA TECHNICZNA

Zdalna pomoc i oprogramowanie do obsługi zdalnego pulpitu

 

 

Połączymy się zdalne, za Twoją zgodą, z Twoim komputerem znajdującym się w biurze lub nawet na końcu świata. Dzięki AnyDesk zapewniamy profesjonalne, bezpieczne i niezawodne połączenie ze zdalnymi pulpitami.

Wspierane systemy:



Jeśli chcesz skorzystać z pomocy naszego technika, zainstaluj wcześniej program AnyDesk na swoim komputerze. 

Zgłoszenie problemu technicznego. 

WSZYSTKIE SPRAWY W JEDNYM MIEJSCU VASUP.PL

Wygodnie w formie chat-u z konsultantem, bez potrzeby wysyłana e-maili, zgłosisz sprawę techniczną a nawet awarię sprzętu lub systemu bezpośrednio do osoby obsługującej daną sprawę. 

 

Wystarczy się zalogować aby mieć wszystkie swoje zgłoszenia pod ręką !

 

SERWIS ELEKTRONICZNY

 

Prowadzimy serwis elektroniczny w zakresie napraw gwarancyjnych i poza-gwarancyjnych elektronicznych, technicznych konstrukcyjnych oraz diagnostyki urządzeń telewizji dozorowej.

Naprawy realizujemy w naszym serwisie stacjonarnym jak i w specjalizowanych zewnętrznych centrach serwisowych. Wybór drogi serwisowej jest zależny od polityki serwisowej danego producenta. 

Realizujemy również opcjonalny dojazdowy serwis systemów telewizji dozorowej w zakresie diagnostyki usterki, napraw, konfiguracji i re-konfiguracji systemów. 

Realizujemy szkolenia terenowe dla operatorów systemów monitoringu. Obsługujemy tylko urządzenia z naszej oferty. Serwis dojazdowy jest serwisem odpłatnym.

NAPRAWY GWARANCJNE

W przypadku uszkodzenia urządzenia w okresie gwarancji prześlij urządzenie do naszego serwisu.

Jeśli chcesz wysłać przesyłkę naszym kurierem, skontaktuj się przed wysyłką aby otrzymać numer naprawy i zlecenie odbioru paczki.

Paczkę do serwisu gwarancyjnego zaadresuj:

NR RMA #####*
SERWIS GWARANCJA

SUMA SOLUTIONS SP. Z O. O.
ul. Panewnicka 109
40-761 Katowice 

NAPRAWY PO OKRESIE GWARANCJI

W przypadku uszkodzenia urządzenia po okresie gwarancji, przed wysyłką skontaktuj się z nami, aby ustalić wstępne koszty naprawy i nadać numer naprawy. 

Jeśli chcesz wysłać przesyłkę naszym kurierem, skontaktuj się przed naprawą aby otrzymać numer naprawy i zlecenie odbioru paczki.

Paczkę na serwis odpłatny zaadresuj: 

NR RMA #####*
SERWIS ODPŁATNY

SUMA SOLUTIONS SP. Z O. O.
ul. Panewnicka 109
40-761 Katowice 

Śledź nas na Facebooku